۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۵۵۸۶
دومین جلسه ادواری دبیران کارگروه های تخصصی 12 گانه پدافندغیرعامل استان مازندران برگزار گردید.

دومین جلسه ادواری دبیران کارگروههای تخصصی 12 گانه پدافندغیرعامل استان  روز یکشنبه مورخ 4/5/94  در دفتر کار مدیرکل پدافندغیرعامل استان برگزار شد.

نبوی مدیر کل پدافندغیرعامل استان با تشکر از زحمات دستگاه های اجرایی در کنترل ، مقابله وعادی سازی ؛ بیماریهای آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، تب کریمه کنگو و سیل سوادکوه و غرب استان، این حوادث را محمل آزمایش توانایی و آمادگی دستگاه های اجرایی در صحنه واقعی دانسته وبر آمادگی بیشتر دستگاههای که فعالیت آنها مطلوب نبوده تاکید کرد.

وی جمع بندی عملکرد کارگروه های تخصصی و شورا را منوط به برگزاری این نشست ها و جلسات کارگروهی دانست و از برگزاری آموزش الکترونیکی پدافندغیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی استان و آموزش های انجام شده در سپاه کربلا استان تقدیر نمود.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان از عملکرد برخی از کمیته ها در سطح شهرستان های استان ابراز رضایت کرد و آنرا شایسته تقدیر دانست.

 وی از تغییر روسای گروه انرژی و فرهنگی-آموزشی و سه دبیر کارگروه خبر داد و خاطر نشان کرد این تغییرات حتماً منجر به بسط و گسترش فعالیت های کارگروه های مربوطه خواهد شد.

نبوی از حضور تیمی از قرار گاه پدافند زیستی کشور برای بررسی وتحلیل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان وتب کریمه کنگو در استان مازندران در راستای ارتقاء شاخص های زیستی استان در هفته جاری خبر داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر