۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۱۸
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی گفت: ایران جزو ۱۰ کشور برتر در عرصه سایبری بوده که تشکیل قرارگاه‌های سایبری و زیستی در استان مرکزی در اولویت است.
سردار نورخدا قاسمی در همایش پدافند غیرعامل سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف از این همایش آشنایی و توجیه بسیجیان در تکالیف اجرایی و مرور مطالب آموزشی در عرصه پدافند غیرعامل است.

وی افزود: هدف از پدافند غیرعامل ایجاد استحکام سیستم غیر دفاعی بدون استفاده از ابزارهای نظامی است که مفهوم آن پیشگیری قبل از درمان است و می‌تواند در راستای مقابله با هجمه‌های دشمنان و جنگ نرم مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی تصریح کرد: حمایت از مستضعفان جهان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده و تا زمانی‌که سیاست کشورمان این باشد دشمنان کشور را تهدید می‌کنند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا تهدیدها و توطئه‌ها به موقع شناخته شوند گفت: باید با هوشیاری کامل بتوانیم با شناسایی به موقع تهدیدها و توطئه‌ها در شناخت و مهار به موقع آن‌ها گام برداریم.

وی افزود: جنگ دشمن هم‌اکنون درزمینه سایبری، سیستم‌های مجازی و صنایع الکترونیکی مانند تلفن همراه، اینترنت و ماهواره بوده که در این راستا بیش از 55 هزار ویروس تولیدی از سوی کشورهای غربی به منظور هک کردن و حمله به سایت‌های سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده و با آن‌ها مقابله شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر