۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۵۴۲۱
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه الزامات پدافند غیرعامل در بخش ساخت و ساز موجب افزایش استحکام سازه ها می شود، گفت: رعایت این الزامات موجب کاهش خسارات در زمان حوادث احتمالی و تسهیل مدیریت بحران می شود.
محمد صادق پورمهدی در نشست کارگروه شهرسازی استان با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در چند سال اخیر فراگیر شده و مصون سازی پروژه ها مورد توجه قرار گرفته است ، اجرای الزامات ابلاغ شده این سازمان توسط دستگاه های اجرایی را ضروری دانست .

وی در عین حال با بیان اینکه رعایت این الزامات نباید موجب طولانی شدن فرایند صدور پروانه ساخت و ساز شود ، گفت: اضافه کردن بار مالی هم ممکن است اجرای پروژه ها را با وقفه مواجه کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری هم در این نشست با بیان اینکه امنیت از اساسی ترین نیازهای جوامع بشری است و پیشرفت بدون امنیت قابل تصور نیست ، اظهار کرد : پدافند غیرعامل از الزامات امنیت است .

ناظم یونسی با اشاره به اینکه در سند چشم انداز توسعه کشور به موضوع امنیت توجه خاصی شده و آمایش سرزمین منوط به پدافند غیرعامل شده است ، گفت: نقش پدافند غیرعامل در پروژه های عمرانی باید پررنگتر شود .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر