۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۵۳۹۱
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در ماه‌های اخیر با بیش از ۳۰ عضو «انجمن سیاهان» کنگره دیدار و با آنها علیه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ لابی کرده است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در راستای رایزنی با کنگره علیه مذاکرات هسته‌ای ایران با اعضای انجمن سیاهان این نهاد قانونگذاری دیدارهایی انجام داده است.

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به دنبال حصول «جمعبندی» در وین پایان یافته، مقامات رژیم صهیونیستی اقدامات و لابیهای خود در آمریکا را علیه گفتگوهای هسته‌ای تشدید کرده‌اند.

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به دنبال حصول «جمعبندی» در وین پایان یافته، مقامات رژیم صهیونیستی اقدامات و لابیهای خود در آمریکا را علیه گفتگوهای هسته‌ای تشدید کرده‌اند

«ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا برای همراه کردن کنگره آمریکا برای مخالفت با مذاکرات هسته‌ای با اعضای «انجمن سیاهان» این نهاد قانونگذاری در ایالات متحده دیدارهایی ترتیب داده است.

سفیر بنیامین نتانیاهو در آمریکا طی ماه‌های اخیر با بیش از ۳۰ عضو این انجمن دیدار داشته و قرار است با تعداد بیشتری از آنها هم دیدار داشته و درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ رایزنی و لابی کند.

فارین پالیسی گزارش داد: «ملاقاتهای درمر با اعضای انجمن سیاهان که چهار ماه قبل شروع شده و تا هفته‌های اخیر هم ادامه داشته، با بازخوردهای متفاوتی روبرو شده است. قانونگذاران می‌گویند او سعی کرده بر تاریخ مشترک مبارزات یهودیان آمریکا و سیاهان در این کشور برای حقوق مدنی تاکید کند و برخی‌ها از اینکه او مایل به شنیدن بوده و نه فشار بر نمایندگان برای رای‌گیریهای آتی، ابراز خرسندی کردند».

این اقدامات در حالی انجام شده که «انجمن سیاهان» کنگره آمریکا همواره با حمایت از مذاکرات هسته‌ای ایران، از دعوت جنجالی رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان از نتانیاهو برای ایراد سخنرانی علیه گفتگوهای هسته‌ای در صحن کنگره انتقاد کرده بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر