۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۹۸
با انتخاب رئیس هیئت مدیره انجمن بیماران کلیوی عنوان شد
مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران با اعلام انتخاب رئیس جدید هیئت مدیره این انجمن درباره وضعیت کنونی دارو و درمان بیماران کلیوی از آرامش بازار دارویی و درمان بیماران دیالیزی و کلیوی خبر داد.

هاشم قاسمی با اعلام انتخاب رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه بیماران کلیوی کشور عنوان کرد: پس از درگذشت مرحوم مصطفی قاسمی انتخاب رئیس جدید هیئت مدیره این انجمن برگزار شد و بنده با حفظ مسئولیت در پُست مدیرعاملی به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه بیماران کلیوی انتخاب شدم.

وی در پاسخ به نگرانی‌های بیماران کلیوی مبنی بر ادامه رسیدگی به مشکلات آنان که مرحوم مصطفی قاسمی همیشه و با وجود تمام ناملایمتی‌ها پیگیری‌ می‌کرد، گفت: بیماران کلیوی مطمئن باشند مانند گذشته اهداف و راه مرحوم قاسمی ادامه خواهد داشت از جمله اینکه آن مرحوم پیگیر ساخت بیمارستان جامع برای بیماران دیالیزی و کلیوی بود که ما نیز به جِد پیگیر این موضوع خواهیم بود.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران درباره وضعیت بازار دارویی بیماران کلیوی نیز عنوان کرد: خوشبختانه هیچگونه کمبود دارویی برای بیماران کلیوی وجود ندارد و در زمینه درمان آنان نیز مشکل خاصی نیست.

قاسمی درباره وضعیت کمبود داروی "سلسپت" نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون گزارشی مبنی بر کمبود این دارو دیگر نداریم و اگر داروخانه ای نیز دچار کمبود شود کمتر از یک روز مشکل بر طرف می‌شود.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر