۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۵۳
به منظور رفاه حال شهروندان بوشهری طی مراسمی با حضور مدیرعامل و بهره‌برداران شرکت برق بوشهر عملیات اجرای خط گرم در این استان آغاز شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر صبح امروز در حاشیه عملیات اجرای خط گرم یکی از اهداف اصلی این شرکت را عملیات خط گرم دانست و گفت: برای کاهش یا حذف قطعی برق و انرژی توزیع نشده رویکرد به انجام عملیات تعمیر و نگهداری و سرویس خطوط با روش کار با خط گرم بوده که تمامی خدمات و اصلاحات خطوط شبکه در همه شرایط بصورت عادی و برق‌دار انجام شده و با قطع یا خاموشی برق، زندگی روزمره مردم دچار مشکل نشود.

وی بیان داشت: اگر چه عملیات خط گرم تکنولوژی جدیدی نیست و شاید چند دهه قدمت داشته باشد، ولی تکنیک متفاوتی است و کار با تکنیک و تکنولوژی روز بسیار پر هزینه ولی سریعتر است.

غلامحسین صداقت‌خواه مشاور بهره‌برداری مدیرعامل و مجری پروژه خط گرم تاثیرات انجام کار با خط گرم را تشریح کرد و گفت: از جمله تاثیرات این طرح می‌توان به کاهش خاموشی‌ها، حذف خاموشی با برنامه، افزایش پایداری شبکه و استمرار برق‌رسانی، افزایش بهره‌وری شبکه و به حداقل رساندن بروز حوادث اشاره کرد.

وی گفت: افزایش ضریب ایمنی و سلامت کارکنان بهبود توان اقتصادی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مشترکین از دیگر مزایای این پروژه بوده، ضمن اینکه یکی دیگر از اهداف این پروژه توانمندی بخش خصوصی و برون‌سپاری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر