۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۵۱
یک مقام صهیونیستی اظهار داشت:
اسحاق بن اسرائیل در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های صهیونیستی اشاره کرد که باید امنیت سایبر را به‌تناسب گسترش قلمرو تهدیدات گسترش دهیم
اسحاق بن اسرائیل (Isaac Ben-Israel)، رئیس مرکز تحقیقات میان‌رشته‌ای سایبر (ICRC) در مصاحبه‌ای در مورد مسائل گوناگون سایبری صحبت کرد. وی گفت: «حجم مبادلات بازار جهانی برای محصولات امنیت سایبر تقریباً هرساله 60 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. در این میان سهم اسرائیل از این بازار،10 درصد است.»

وی همچنین همانند دیگر رهبران سایبری رژیم صهیونیستی به اغراق در مورد قدرت سایبری این رژیم پرداخت. بن اسرائیل گفت: « اسرائیل در نظر دارد بعد از آمریکا که در جایگاه اول سایبر قرار دارد، با اختلاف کمی به‌عنوان رهبر سایبری بعد از آمریکا مطرح شود. به همین دلیل است که هزاران نفر به دنبال محصولات امنیت سایبر اسرائیل هستند.»

رئیس مرکز تحقیقات میان‌رشته‌ای سایبر در ادامه‌ی سخنان خود افزود که نیاز به گسترش امنیت سایبر فراتر از قلمرو تهدیدات است. وی در توضیح این مطلب اشاره کرد که تهدیدات از جانب دشمنان بسیاری است [لذا باید امنیت سایبر را به‌تناسب گسترش قلمرو تهدیدات گسترش دهیم.] و ممکن است حتی یک فرد نیز خسارات زیادی وارد کند و لزوماً تروریست نیستند. البته وقتی رهبران سایبری این رژیم صحبت از تهدید در فضای سایبر و تروریست سایبری می‌کنند، یکی از گزینه‌های ذهن آن‌ها، کشور ایران است.

این مقام صهیونیست در مورد تهدیدات و رقبای سایبری گفت: « گاهی اوقات این اشخاص که خسارت وارد می‌کنند داخلی‌اند؛ مانند افرادی که قبلاً کارمند بوده‌اند و هم‌اکنون درصدد خسارت زدن هستند. گاهی هم هکرهای ناشناس با اهداف سیاسی دست به حمله می‌زنند؛ اما مهم‌ترین خطر از جانب دولت‌هاست. آن‌ها تلاش زیادی در جهت یک حمله‌ی پیچیده می‌کنند.» به نظر می‌رسد وی این سخنان را با توجه به گزارش شرکت کلیراسکای (ClearSky) مبنی بر حمله ایران به اسرائیل زده باشد.

لازم به ذکر است که اخیراً اسحاق بن اسرائیل رئیس اجلاس بین‌المللی امنیت سایبر در تل‌آویو بود و در آنجا نیز به سخنرانی پرداخت.



سایبربان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر