۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۷۳
انگلیس دوره‌ی آموزشی آنلاین امنیت سایبر برای مسئولان خرید سازمان‌ها برگزار کرد. این دوره در راستای امنیت ملی سایبر این کشور بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، دولت انگلیس دوره تعاملی آنلاین برای امنیت سایبر مسئولان خرید سازمان‌ها برگزار کرد تا این افراد از این طریق از نفوذهای اطلاعاتی و سایر تهدیداتی که به‌طور بالقوه موجب میلیون‌ها خسارت می‌شود در امان بمانند. این دوره در مؤسسه‌ی رسمی تهیه و تأمین (CIPS) برگزار شد.

اخیراً دولت انگلیس اعلام کرد که ۷۴ درصد از شرکت‌های کوچک تجاری و ۹۰ درصد از سازمان‌های بزرگ در سال ۲۰۱۴ دچار نفوذ در اطلاعات شده بودند.

همچنین این دولت مدعی شد که ۵۰ درصد از این نفوذها ناشی از خطای افراد و به صورت غیر عمدی بود. این مسئولان خرید با اطلاعات حساس بازرگانی و مالی سروکار دارند که این اطلاعات موجب موفقیت در تجارت می‌شود. این دوره برای این بود که این‌ اشخاص با مسائل سایبری مرتبط با شغلشان آشنا شوند و راه‌های مقابله با خطرهای سایبری را یاد بگیرند.

دولت انگلیس در تلاش است تا فعالیت‌های آنلاین تجاری خود را که رو به رشد و پررونق نیز هستند امن نگه دارد و این دوره در راستای هدف دولت انگلیس مبنی بر مطرح کردن این دولت به‌عنوان امن‌ترین محل تجارت آنلاین دنیا بود.

لازم به ذکر است که دوره‌ی مذکور، مکمل دوره‌های دیگر امنیت ملی سایبر انگلیس برای وکلا، حسابداران و بخش‌های کوچک تجاری بود.



سایبربان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر