۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۴۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی نقش تعیین کننده دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، علی مددی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، اقتصاد مقاومتی را یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: بهترین ارگان برای آگاه‌سازی مردم در رابطه با اقتصاد مقاومتی رسانه ملی است که بتواند با تولید برنامه‌های مناسب در شکل‌دهی آگاهی عمومی از تعاریف و اهداف اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تحریم‌ها و پیشرفت در شرایط فعلی فرمودند «مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی به نفت، استفاده‌ حداکثری از منابع و امکانات، حمایت از تولید ملی از اهداف اصلی این طرح است».

مددی از صدا و سیما به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار فرهنگ‌سازی و مدیریت افکار عمومی نام برد.  

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان نقش و جایگاه رسانه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه‌های کشور در بسترسازی برای رفع مشکلات مردم و کاربردی کردن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه و ایجاد وحدت در بین مسئولان مهم خواند.

مددی با اشاره به شرایط اقلیمی آذربایجان‌شرقی گفت: برای پوشش کامل رسانه‌ای در استان تلاش بیشتری نیاز است و انتظار می‌رود به مناطق روستایی و جاهایی که سیگنال رسانی رسانه استانی و ملی در آنها ضعیف است توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی هم تعامل بین مجلس و رسانه ملی را در عینیت بخشیدن به گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی مهم دانست و گفت: اگر بخواهیم به اهدافی که در اقتصاد مقاومتی به دنبال آن هستیم، دست پیدا کنیم باید همه مسئولان نظام و مردم از آن حمایت کنند و در این میان سهم رسانه ملی به عنوان رسانه‌ای فراگیر و مؤثر بسیار حائز اهمیت است.

سیدمحسن لطیفی با تبیین نقش مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: جراید و خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانند در کنار رسانه ملی نقشی تعیین کننده داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را یک کار بسیار ارزشمند دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یک مقوله بسیار مهم در کشور است که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب روی آن تاکید فراوانی دارند و اجرای آن می‌تواند در تحقق برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر جدی داشته باشد.



فارس نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر