۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۵۳
اردوی استعدادیابی مدافعان سایبر در سنگاپور برگزار شد تا در دوره‌های حملات و دفاع سایبر شرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی با توجه به رشد روزافزون فناوری اطلاعات و سایبر در سنگاپور، سازمان علوم دفاعی و فناوری آن (DSTA)، اظهار کرد که به مهندسین امنیت سایبر بیشتری احتیاج دارد. این سازمان در تلاش است تا استعدادهای جوان را برای بروز رسانی امنیت سایبر در سنگاپور جذب کند.

در جریان اردویی که برای کشف استعدادهای دفاع سایبر در دانشگاه طراحی و فناوری سنگاپور برگزار شد، تان آه توآن (Tan Ah Tuan)، مدیر سازمان مذکور به سخنرانی پرداخت.

 وی به این نکته اشاره کرد که سازمان‌های سنگاپور ملزم خواهند شد که مدافعان خلاق سایبری را برای مبارزه با تهدیدات روبه رشد حملات به کار بگیرند.

همچنین او به کسانی که علاقه‌مند در این حوزه هستند، پیشنهاد کارآموزی داد.

این اردو-که سه روز طول کشید- با هدف افزایش آگاهی و علاقه در امنیت سایبر و کشف نیروهای دفاع سایبر برگزار شد. در این اردو شرکت‌کنندگان در یک دوره‌ی فشرده‌ی دوروزه با نحوه‌ی ایجاد برخی حملات سایبری و روش دفاع در برابر آن آشنا شدند.

در این دوره افراد درحالی‌که به سامانه‌های دیگران حمله می‌کردند در همان حال از سرورهای خود دفاع نیز می‌کردند. یکی از مقامات وزارت خارجه‌ی سنگاپور گفت که نیروهای مدافع سایبر ملی باید افزایش یابند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر