۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۷۱۶
شرکت سیمنتک متعهد شده است که در هند خلأهای امنیت سایبر و آموزش جوانان را در این زمینه به عهده بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، انجمن ملی نرم‌افزار و شرکت‌های خدماتی هند (The National Association of Software and Services Companies) و شرکت امنیت سایبر سیمنتک (Symantec) یادداشت تفاهمی برای ایجاد مهارت‌های امنیت سایبر در هند امضا کردند.

هدف از این یادداشت تفاهم، رشد مهارت‌های امنیت سایبر در سطح بین‌المللی و حرفه‌ای است. همچنین از طریق این تفاهم قرار است بورسیه‌ی تحصیلی به هزار نفر از زنان داده شود که مدرک امنیت سایبر از انجمن نرم‌افزار دارند. رئیس این انجمن گفت: «این تفاهم یک گام مثبت در جهت اهمیت دادن به مشکل امنیت سایبر در سطح کلان است. به‌علاوه این تفاهم سبب می‌شود که بخش صنعتی مهارت‌های مورد نیاز تشخیص دهد و خلأ خود را در این زمینه پر کند. این برنامه رشد کارمندان و بهبود روش گزینش آن‌ها را به دنبال خواهد داشت. ما از سیمنتک برای این ابتکار مهم تشکر می‌کنیم.»

درواقع همکاری این دو مرکز منجر به تسهیل کارآموزی و استخدام کسانی خواهد شد که دارای تحصیلاتی در امنیت سایبر هستند. مایکل برون (Michael Brown)، رئیس سیمنتک، گفت: «با افزایش حملاتی که سرمایه‌گذاران و مشتریان هندی را هدف قرار داده، امنیت سایبر بیشتر از قبل اهمیت یافته است. سیمنتک متعهد است که خلأ مهارتی نیروها را در هند پر کند.»

نکته‌‌ی دیگر این است که سیمنتک دوره‌ای به‌عنوان "Cyber Career Connection" دارد که برنامه‌ی آموزش امنیت سایبر برای جوانان است. رئیس سیمنتک افزود که با این تفاهم برنامه‌ی فوق در هند پیاده می‌شود.



سایبربان
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر