۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۵۰۷
نخستین جلسه کارگروه بهداشت و درمان پدافند غیرعامل استان گیلان تشکیل گردید.
نخستین جلسه کارگروه بهداشت و درمان پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و دکتر برزیگر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی گیلان و با حضور روساء بیمارستان های استان؛ روسای شبکه های بهداشتی درمانی شهرستانی؛ معاونین سازمان و مدیران کل از پزشکی قانونی؛ انتقال خون و هلال احمر تشکیل گردید.

در این جلسه هریک از حاضرین گزارشی از اقدامات اولیه در زمینه تامین برق اضطراری؛ تامین سوخت و آب و دارو ذخیره در تمامی بیمارستان های استان و همچنین رعایت الزامات ساخت و ساز در ساختمان های درمانی را ارائه نمودند.


جواد شفیعی ثابت مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان در این جلسه با تعیین و تعریف پدافند غیرعامل گفت:لازمست با همکاری همه دستگاه ها مانورهای امداد ونجات و اقلام اضطراری درمانی در سطح شهرستانی برگزار گردد و مهمترین تهدیدات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت عمومی استان گیلان مورد ارزیابی و رصد قرار گیرد.


شفیعی گفت: تعامل و همکاری و هم افزایی سیستمی بین کارگروه های پدافند جهت اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در گیلان ضروری است و در حوزه بهداشت و درمان برای هر بیمارستان باید رابط آموزش دیده تعیین گردد و به کلیه پرسنل و پرستاران آموزش های پدافند غیرعامل داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر