۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۷۷
آژانس های آمریکا از کمبود بودجه در امنیت سایبر رنج می برند؛ به این منظور گروهی از اداره مدیریت بودجه با برخی از آن ها برای بهبود این مسئله دیدار کردند.

گروه امنیت سایبر اداره مدیریت بودجه آمریکا با آژانس‌های مختلف به‌منظور بهبود امنیت سایبر خود دیدار کردند. این گروه، یک واحد الکترونیک جدید در ماه فوریه ایجاد کرد تا بر فعالیت‌ها و برنامه‌های امنیت سایبر آژانس‌های مختلف با توجه به بودجه ۲۰۱۶ نظارت کنند.
تروُر ریودلف (Trevor Rudolph)، رئیس واحد امنیت ملی و سایبر سازمان فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک (Cyber and National Security Unit Office of E-Government and IT) گفت: «آنچه ما برای آن تلاش می‌کنیم این است که تعداد حوادث سایبری را کاهش دهیم.» وی از پاسخ دادن در مورد حمله‌ای که آمریکا مدعی شد طی آن اطلاعات چهار میلیون کارمند افشا شده است، امتناع کرد. وی گفت متصدی تحقیقات راجع به این حمله، دفتر مدیریت کارمندان آمریکا (OPM) است. علاوه بر این‌ها وی افزود: «مأموریت ما این است که امنیت سایبر دولت فدرال را به‌صورت اطلاعات محور و نظارت مبتنی بر ریسک تقویت کنیم.» وی به این نکته اشاره کرد که آژانس‌های مختلف در آمریکا از کمبود بودجه [در امنیت سایبر] رنج می‌برند و تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها به‌زحمت، امنیت سایبر خود را تأمین می‌کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر