۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۲۵
به دنبال ابراز نگرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره فروش تسلیحات به کشورهای عربی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به این رژیم تضمین داده که «برتری نظامی» آن بر منطقه حفظ خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، رسانه‌های آمریکایی از تضمین مقام ارشد نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره کمکهای تسلیحاتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر دادند.

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز سه‌شنبه در کنفرانس هرتزلیا در سرزمینهای اشغالی خصوص ادامه روند تسلیح کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به جنگ‌افزار پیشرفته غربی اظهار نگرانی کرد.

این نگرانی از آنجایی اعلام شده که دولت باراک اوباما به دنبال مخالفتها و اعلام نگرانیهای کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه سعودیها درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، از ارائه کمکهای تسلیحاتی به این کشورها خبر داد.

به دنبال ابراز نگرانی وزیر جنگ کابینه نتانیاهو، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که سفری به اراضی اشغالی داشته، به این رژیم درباره کمکهای تسلیحاتی به اعراب تضمین داده است.

آسوشیتدپرس گزارش داد: «فارغ از اینکه واشنگتن توافق هسته‌ای با ایران را تکمیل بکند یا نه، مقام ارشد نظامی آمریکا در حال تضمین دادن به اسرائیل درباره این موضوع است که این کشور برتری نظامی خود را در مقابل دشمنان بالقوه شامل کشورهای عربی خلیج فارس حفظ خواهد کرد».

مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه شنبه(دیروز) در اراضی اشغالی با همتای صهیونیست خود و همچنین موشه یعلون وزیر جنگ کابینه نتانیاهو دیدار کرد.

مقام ارشد نظامی دولت آمریکا به خبرنگاران گفت که مقامات صهیونیستی درباره دامنه و گستره کمکهای نظامی آمریکا به کشورهای حاشیه خلیج فارس ابراز نگرانی کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر