۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۴۳۵۱
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی کنترل واردات را از سیاست‌های ابلاغی دولت عنوان کرد و گفت: عدم اجرای این سیاست موجب تضعیف اقتصاد و اشتغال کشور می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی،محسن علیمردانی  واردات بی رویه و بی حساب و بی کتاب را یکی از عوامل رشد بیکاری عنوان کرد و اظهار داشت: واردات نه تنها موجب بیکاری بلکه از دلایل اصلی ضربه به تولیدات داخلی و تضعیف آن به شمار می‌رود.
وی پیشگیری از واردات را از سیاست‌های اعلامی دولت عنوان و اضافه کرد: به نظر می‌رسد این سیاست در عمل اتفاق نمی‌افتد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود اجناس بی کیفیت از معضلات محسوب می‌شود، تصریح کرد: این نوع واردات موجب تضعیف اقتصاد و اشتغال کشور به صورت همزمان می‌شود.

این مسئول با تاکید بر ضروری بودن اقدام برای پیشگیری از واردات غیر ضروری به کشور ادامه داد: قوانین موجود در این حوزه باید محکم اجرا شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام برخی از نمایندگان در بررسی موضوع ورود کالاهای قاچاق و همچنین واردات کالاهای غیر ضروری از مبادی رسمی به کشور ابراز داشت: نتایج جلسات برگزار شده در این حوزه بعد از نهایی شدن رسانه‌ای می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نقش برخی افراد از بدنه اجرایی کشور در مورد عدم عملیاتی شدن سیاست‌های ابلاغی در مورد کنترل واردات به ویژه اقلام غیر ضروری به کشور گفت: حتما مشکلاتی در این حوزه وجود دارد ولی من به شخصه اطلاعاتی در این مورد ندارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر