۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۱۷
معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیرکل پدافند غیرعامل با معاون عمرانی استانداری سمنان دیدار کردند
معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون عمرانی استاندار ی سمنان ، در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر فی مابین سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری سمنان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا معاون کالبدی و فنی سازمان اشاره ای به فعالیت های انجام شده سازمان پدافند غیرعامل در حوزه فنی و مهندسی داشت و به تشریح 3 محور ماده 215 قانون برنامه پنجم، مبحث 21 قررات ملی ساختمان و شرکت های مهندسین مشاور پرداخت.

وی گفت: سعی بر این است که تمام پروژه های عمرانی کشور اعم از پروژه های در دست مطالعه، طراحی، اجرا و یا حتی پروژه هایی که در حال بهره برداری می باشد دارای پیوست پدافند غیرعامل شود.

معاون فنی سازمان همچنین به برنامه های سازمان برای تدوین ویرایش جدید مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و استفاده ار شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیرعامل بومی استان پرداخت.

در ادامه  مهندس جانفشان ضمن عرض خیر مقدم  و تشکر ، با حمایت و استقبال از برنامه های پدافند غیرعامل، از برنامه کوتاه مدت عملیاتی کردن این برنامه ها در استان خبر دادند و اظهار داشت این معاونت آمادگی هرگونه همکاری با سازمان پدافند غیرعامل در راستای مصون سازی استان را دارد.

در پایان  پازوکی گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه در استان را ارائه نمود و بیان کرد بزودی شرکت های مشاور پدافند غیرعامل استان فعال شده و شروع به کار می کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر