۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۲۸
بنابر گزارش کسپرسکی، ۲۰ درصد از حملات DDoS منجر به از کار افتادن سرویس شرکت‌ها در بیش از یک روز شده‌اند.
بنابر گزارش کسپرسکی، ۲۰ درصد از حملات DDoS منجر به از کار افتادن سرویس شرکت‌ها در  بیش از یک روز شده‌اند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، بر اساس گزارش کسپرسکی، یک دهم از سازمان‌های مورد بررسی، اعلام کردند که سیستم‌های آنها برای چند هفته یا بیشتر از کار افتاده است و کمتر از یک سوم از آنها اعلام کردند که قطعی سیستم آنها کمتر از یک ساعت به طول انجامیده است. 

این بررسی نشان داد که اکثر (65 درصد) حملات DDOS  منجر به تأخیرهای جدی یا قطعی کامل می‌شود و تنها یک سوم از این حملات منجر به قطع سیستم نمی‌شود. 

Evgeny Vigovsky، مدیر پروژه DDoS Protection کسپرسکی، اظهار داشت که برای شرکت‌ها، قطع کامل سیستم و یا تأخیر در ارائه سرویس برای چند روز می‌تواند مشکلات جدی به وجود آورد.
 
در تحقیق ماه گذشته کسپرسکی مشخص شد که تنها ۳۷ درصد از شرکت‌ها آمادگی مقابله با حملات DDoS را دارند. ۲۶ درصد از شرکت کنندگان نگران مشکلات به وجود آمده ناشی از این‌گونه حملات بودند و اظهار داشتند که وجود این حملات می‌تواند اعتبار  آنها را از بین برده و به‌مرور زمان باعث از دست رفتن مشتریان شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر