۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۷۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امروزه نیاز به پیشگیری و مقابله با عوامل و تهدیدهای گوناگون اهمیت و ارزش پرداختن به پدافند غیرعامل را ضروری کرده است.
دکتر «علی دل‌پیشه» در جلسه‌ی کمیته‌ی حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل اظهار کرد: بررسی برنامه‌ها و برگزاری پدافندهای غیرعامل بدین سبب حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری در سال 1382 به این موضوع اشاره کردند و فرمودند «امروز اهمیت پدافند غیرعامل قاعدتاً برای مسئولان باید شناخته شده باشد»، اهتمام شما کار را پیش می‌برد.

وی افزود: راهکارهایی که در مواقع اضطراری و پیشگیری از بروز تهدیدها و خطرات باید به کار بسته شوند، نیاز است مورد بررسی قرار گرفته تا در قالب پدافند غیرعامل برنامه‌ها و راهکارها مورد اجرا قرار گیرد.

دل‌پیشه به ظرفیت استان ایلام در ایام تردد زائران عتبات عالیات اشاره و خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حضور میلیونی زائران در استان ایلام و تردد آنان از مرز بین‌المللی مهران واقعیت این امر بود که این مرز بهترین مرز زمینی برای تردد این حجم عظیم مردم است.

قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش و اهتمام ویژه‌ی همکاران در سطح دانشگاه و مسئولان استانی توانستیم بهترین و مطلوب‌ترین خدمات در حوزه‌ی بهداشت و درمان را به زائران تقدیم کنیم که به‌عنوان یک افتخار برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام در یادها خواهد ماند.

وی تصریح کرد: آنچه که روشن است، حضور میلیونی میلیونی مردم برای مشرف شدن به عتبات عالیات در پیش داریم و باید همه‌ی توان و ظرفیت خود را بکار گیریم تا بهترین خدمت را به زائران داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر