۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۱۹
درخواست رسمی آمریکا از چین:
دولت آمریکا، دسترسی هکرهای چینی به فناوری‌های جدید را تهدیدی جدی دانسته و به‌طور رسمی از مقامات چینی درخواست پیگیری حملات و کنترل و بررسی این هکرها را دارد.
دولت آمریکا، دسترسی هکرهای چینی به فناوری‌های جدید را تهدیدی جدی دانسته و به‌طور رسمی از مقامات چینی درخواست پیگیری حملات و کنترل و بررسی این هکرها را دارد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، تشدید حملات سایبری و مختل شدن فعالیت سایت‌ها و سازمان‌های مختلف آمریکایی کار را به جایی رسانده که جف راتک، سخنگوی وزارت خارجه امریکا، از مقامات چینی خواست تا حملات سایبری هکرهای چینی را پیگیری و بررسی کنند. 

هکرهای چینی در حال توسعه سیستم جدیدی با نام Great Cannon هستند که با استفاده از آن می‌توانند حملات سایبری گسترده و مخربی را در سطح جهان انجام دهند. چین با کمک غول اینترنتی خود یعنی Baidu و سیستم جدید حملات سایبری با نام Cannon می‌تواند اسکریپ‌های ارسالی و دریافتی از طریق کاربران وب سایت‌ها را در اختیار داشته و آنها را در میانه راه تغییر دهد؛ همانند حمله‌ای که ماه‌های گذشته در  سایت «گیت هاب» صورت گرفت. 

هکرهای چینی با استفاده از این روش به مختل کردن فعالیت وب سایت‌ها پرداختند تا قدرت خود را در عرصه حملات سایبری به رخ جهانیان بکشانند و اکنون هکرها با استفاده از سیستم Great Cannon از قدرت مضاعفی برخوردار شد‌ه‌اند. 

در سال های اخیر، جنگ نامرئی بین پکن و واشنگتن آغاز شده که به حملات سایبری و مختل شدن فعالیت سایت‌های امریکایی منجر شده است. هکرهای چینی در حملات سایبری از تکنیک‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که کمتر کسی قادر به شناسایی آنهاست. آنها از کوچک‌ترین محل نفوذ به سیستم اطلاعات بهره می‌برند تا بتوانند به سرقت اطلاعات بپردازند. هکرها در هر حمله، اداره یا سازمان جدیدی از آمریکا را هدف می‌گیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر