۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۶۱
فرمانده سپاه رابر:
فرمانده سپاه رابر با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش پدافند غیرعامل به عموم مردم گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.
مانور پدافند غیرعامل صبح امروز با حضور مسئول بسیج دانش آموزی کرمان، فرمانده سپاه رابر، رئیس اداره آموزش وپرورش رابر، معاون سیاسی فرمانداری رابر وسایر مسئولان این شهرستان در هنرستان علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم امین مهدی پور گفت: این مانور با هدف آشنایی لازم دانش آموزان در مواقع لازم به‌ویژه در زمان بمباران هوایی و موضع‌گیری در نقاط امن و خطرات مختلف چه از طریق فضای مجازی یا بصورت مستقیم و غیرمستقیم، اختفاء، استتار، پوشش و مقابله در زمان وقوع حادثه، آموزش امداد و نجات و اطفاء حریق در زمینه مواجهه با حوادث غیر مترقبه و خود امدادی و غیره برگزارشد.

فرمانده سپاه رابر افزود:در این مانور دانش آموزان با نحوه پناه گیری در مواقع بحران، خاموش کردن آتش، امداد و نجات و کمک های اولیه آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش پدافند غیرعامل به عموم مردم گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که در این زمینه سطح هوشیاری و آگاهی عمومی جامعه بالا برده شود.

مهدی پور در ادامه گفت: پدافند عامل یعنی دفاع نظامی ولی پدافند غیرعامل هرگونه اقدام در جهت آمادگی و مقابله با حوادث و حفاظت از مردم در مقابل این حوادث را شامل می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر