۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۶۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه :
عادل شفیعیدر بخش دیگر به برنامه های تعیین شده برای هفته هلال احمر اشاره کرد و از برگزاری ۱۵۰ مانور تخصصی در رشته های مختلف امداد و نجات طی این هفته خبرداد و گفت: در این هفته مانورهایی با موضوعات امداد و نجات در جاده، امداد و نجات در زلزله، امداد و نجات در کوهستان ، امداد و در فضای معلق و هم‌چنین مانورهای پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از افتتاح سه پروژه مصوب هلال احمر در سفر مقام معظم رهبری به استان طی هفته هفته هلال احمر خبر داد.

 عادل شفیعی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته هلال احمر ، از افتتاح سه پروژه مصوب هلال احمر استان در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه خبرداد.

وی تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال ۹۰ پنج پروژه برای جمعیت هلال احمر استان مصوب شد که سه پروژه آن آماده افتتاح بوده و در هفته هلال احمر با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:  مرکز اداری- امدادی کرمانشاه با زیربنای ۲۰۰۰ متر، مرکز اداری- امدادی شهرستان پاوه با ۱۰۰۰ متر زیربنا و مرکز اداری- امدادی شهرستان اسلام آباد غرب با زیربنای ۱۰۰۰ متر پروژه های آماده بهره برداری در هفته هلال است.

شفیعی اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها را ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی همچنین از پیشرفت ۹۰ درصدی دو پروژه دیگر مرکز اداری- امدادی در شهرستان‌های سنقر و کنگاور به اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبرداد و گفت: سعی داریم این پروژه ها نیز درهفته دولت به بهره برداری برسد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در بخش دیگر به برنامه های تعیین شده برای هفته هلال احمر اشاره کرد و از برگزاری ۱۵۰ مانور تخصصی در رشته های مختلف امداد و نجات طی این هفته خبرداد و گفت: در این هفته مانورهایی با موضوعات امداد و نجات در جاده، امداد و نجات در زلزله، امداد و نجات در کوهستان ، امداد و در فضای معلق و هم‌چنین مانورهای پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد.

شفیعی، از برگزاری مسابقات امداد و نجات در شهرستان‌های مختلف و دو مرحله شهرستانی و استانی با حضور ۴۵۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران چمعیت هلال در استان خبرداد.

وی اعزام کاروان های سلامت به شهرستان‌ها و روستاهای محروم با حضور پزشکان و تیم های درمانی و هم چنین توزیع خدمات درمانی رایگان و دارو بین مناطق محروم را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این هفته برشمرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر