۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۲۳
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران ارشد شرکت نفت استان آذربایجان شرقی، کلاس آموزشی پدافند غیر عامل برگزار گردید.

احمد جهانسری با تقدیر از برگزاری کلاسهای آموزشی، به معرفی حوزه های 8 گانه پدافند غیر عامل (پدافند کالبدی ، زیستی ، پرتوی ، شیمیایی ، اقتصادی ، مردم محور ، سایبری ، و عمومی ) پرداخت.

جهانسری با تأکید بر تهدیدات فضای سایبری و زیستی، داشتن علم و توسعه آموزش در فضای اداری- خانوادگی را تنها راه مقابله با این تهدیدات دانست و خواستار گسترش آموزش در کلیه سطوح شرکت پخش مواد نفتی شد.

مهندس جمالی معاون بازرگانی شرکت نفت- نیز در این جلسه با اعلام نیاز به چنین آموزش هایی اظهار داشت: دانستن مفاهیم پدافند غیرعامل برای کارکنان شرکت الزامی می باشد و ما هم در این راستا اقدام به برگزاری کلاس های پدافند غیرعامل کرده ایم.

در ادامه جلسه مهندس پورزنگبار- از کارشناسان پدافند غیرعامل- در مورد پدافند کالبدی (حوزه سازه های امن و مبحث 21 ) مباحثی را ارائه کردند و در آخر جلسه، دکتر الیاسی، آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با حوزه پدافند زیستی را تشریح کردند که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود. این کارگاه صبح روز چهارشنبه (16/2/94) در محل شرکت پخش نفت و فرآورده های نفتی استان آغاز گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر