۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۲۶
اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان به ریاست سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و حضور اعضا در محل استانداری برگزار گردید.

اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان  به ریاست سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و حضور اعضا در محل استانداری برگزار گردید.

 پازوکی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری و دبیر شورا گزارشی از اقدامات بعمل آمده در حوزه پدافند غیر عامل استان در سال 93 ، تامین اعتبار و تمهید مقدمات تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل استان به عنوان یک سند راهبردی ، انعقاد قرارداد با صدا و سیما استان جهت تولید و پخش برنامه های مستند در موضوعات مختلف پدافند غیر عامل با مشارکت کار گروه های تخصصی شورا در سال 94 و تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی جهت اجرای طرح نظر سنجی در بررسی میزان شناخت مدیران استان سمنان از پدافند غیر عامل و ارائه راهکارهای ترویج  فرهنگ آن مطالب ارائه کرد.

  در ادامه اسلامی راد سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی با توجه به نفش و اهمیت پدافند غیر عامل در جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا ، بر فعال شدن هر چه بیشتر کارگروه های تخصصی شورا تاکید نمودند .

در این جلسه همچنین وضعیت مولد های برق اضطراری دستگاه های اجرایی و مراکز حساس و مهم استان مورد بررسی قرار گرفت و برنامه عملیاتی اداره پدافند غیر عامل در سال 94 مورد تصویب قرار گرفت./

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر