۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۱۰
معاون دانشگاه پیام نور لرستان:
معاون دانشگاه پیام نور لرستان گفت: کرسی های آزاداندیشی به عنوان پدافند غیرعامل در برابر جهل و علم ناقص جامعه عمل می کنند.

 عزت سپهوند دوشنبه 31 فروردین در جلسه هسته کرسی های آزاداندیشی بسیج دانشجویی لرستان که در محل دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: کرسی های آزاداندیشی به عنوان پدافند غیرعامل در برابر جهل و علم ناقص مردم عمل می کنند؛ از این رو می بایست بستر مناسب برای تامین نیازهای فکری جامعه در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کرسی ها فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه باید در کرسی ها شرایطی فراهم شود که مسائل جامعه مورد نقد قرار بگیرند افزود: کرسی ها را باید به کلاس های درس بکشانیم و در واقع اساتید به جای استفاده از شیوه های سنتی تدریس از شیوه برگزاری کرسی های آزاداندیشی برای تدریس استفاده کنیم.

 

معاون دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه فرهنگ کار کمی جای کارهای کیفی را گرفته است گفت: متاسفانه آمارسازی و آمار دهی در فعالیت های فرهنگی بیداد می کند.

 

سپهوند با طرح این موضوع که با برگزاری دو هزار کرسی آزاداندیشی چه میزان توانسته ایم بر دانشجویان تاثیر بگذاریم تصریح کرد: کرسی ها باید به چالش های موجود در جامعه در حوزههای مختلف بپردازند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر