۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۹۱
در جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استفاده از ظرفیت های بومی استان در امر آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیرکل جدید آموزش و پژوهش استفاده از ظرفیت های بومی استان سمنان در امر آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه در تاریخ 94/1/30 با هدف بررسی ظرفیت ها و راهکارهای ارتقاء سطح آموزشی پرسنل دستگاه های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل برگزار گردید.

در این دیدار ابتدا  مرتضایی به لزوم ارتقاء سطح آموزش استان و روزآمد کردن محتوای آموزش ها اشاره کرده، تعامل فی مابین استاد و دانش پذیر در سطح کارگاهی را از راهکارهای تحول آموزش استان برشمرده،برنامه های آموزشی پیش بینی شده در استان را تشریح کرد.

در ادامه  پازوکی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در تحول و توسعه جامعه به تشریح برنامه های آموزشی انجام شده ، از جمله  14000 نفر ساعت آموزش در حوزه فرهنگ سازی پدافند غیرعامل  در سال93 ا شاره نمود.

بومی سازی مدرسین و استفاده از ظرفیت های داخل استان در حوزه های مختلف مفاهیم، سایبری و زیستی از اقدامات مهم اداره کل پدافند غیرعامل است که مورد تأکید قرار گرفت.

در پایان نیز مسائلی نظیر شفاف سازی نحوه تعامل دفتر آموزش و پژوهش با سایر دفاتر استانداری، برگزاری سمینار و همایش های استانی و تقویت و کاربردی شدن پژوهش مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر