۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۰۶۶
سردار جزایری:
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور درباره بازدید از مراکز نظامی ایران ادعا شده است، گفت: خط قرمز ما بازدید از مراکز نظامی است. در گذشته آنها چنین اجازه‌ای نداشتند و در آینده هم اجازه نخواهند داشت. من به مردم خوب و شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، لذا بهتر است به اخباری در این زمینه که از مراکز مختلف صادر می‌شود توجهی نشود.
سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح که در حاشیه شانزدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در پاسخ به سوالی درباره تجاوز نظامی رژیم‌سعودی به یمن، گفت: عربستان و برخی کشورها به دنبال اقدام علیه مردم یمن هستند که این توطئه بطلان خواهد شد.

وی تجاوز نظامی به یمن را اشتباه راهبردی خواند و گفت که امیدوار است مشکل یمن با طرح یمنی یمنی حل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره عملیات تکریت، گفت: در گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد که نظام عراق باپرجا بماند و حتی برخی کشورها که آمریکا در راس آن بود به دنبال سقوط دولت عراق بودند، اما امروز شرایط عوض شده و تمهیدات نیز برای وضعیت عراق اندیشیده شده است.

سردار جزایری با بیان اینکه امیدوار است مناطق دیگر عراق که در اشغال تروریست‌هاست به دست مردم و ارتش عراق آزاد شود، در پاسخ به سوالی درباره حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که هر کجا ظلم و تجاوزی صورت بگیرد، در کنار مظلوم خواهد ماند و امیدواریم کمک‌های مستشاری خود را ادامه دهیم.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره آنچه درباره بازدید از مراکز نظامی ایران ادعا شده است، گفت: خط قرمز ما بازدید از مراکز نظامی است. در گذشته آنها چنین اجازه‌ای نداشتند و در آینده هم اجازه نخواهند داشت. من به مردم خوب و شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، لذا بهتر است به اخباری در این زمینه که از مراکز مختلف صادر می‌شود توجهی نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر