۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۰۵
یک روزنامه آمریکایی مدعی شده است که ایران از طریق تأسیس ایستگاه‌های جمع آوری اطلاعات در مناطقی از خاورمیانه از جمله بلندی‌های جولان واقع در مرز سوریه با اسرائیل، در حال جاسوسی از رژیم صهیونیستی است.
به گزارش پايداري ملي به نقل از روزنامه آمریکایی «ورلد تریبیون» در گزارشی اختصاصی به نقل از پنتاگون مدعی شده که ایران از طریق تاسیس ایستگاه های اطلاعاتی در چندین منطقه از خاورمیانه از جمله سواحل دریای مدیترانه و بلندی های جولان در نزدیکی مرز سوریه با اسرائیل، مشغول جاسوسی از تل‌آویو است.

بر اساس ادعای دفتر حمایت از اقدامات ضد تروریستی وزارت دفاع آمریکا، این ایستگاه ها توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و با کمک سوریه به عنوان متحد برتر تهران تاسیس شده اند.

این گزارشی ضد ایرانی با عنوان «وزارت اطلاعات و امنیت ایران: یک نمایش»، اینطور ادعا کرده است که: گزارش می شود دو ایستگاه اطلاعاتی ایرانی و سوری توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از سال 2006 میلادی تاکنون فعال هستند که یکی از آنها در منطقه «الجزیره» در شمال سوریه و دیگری در بلندی‌های جولان قرار گرفته است.

این گزارش مدعیانه که ماه گذشته میلادی (نوامبر سال 2012) منتشر و توسط کتابخانه کنگره آمریکا آماده شده است، می افزاید که سپاه پاسداران ایران مشغول برنامه ریزی برای تاسیس ایستگاه های شنود مازاد در شمال سوریه است که هدف از آنها تامین اطلاعات از رژیم صهیونیستی برای حزب الله به عنوان نماینده ایران در منطقه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر