۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۶۵۰
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان كهگيلويه و بويراحمد
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان كهگيلويه و بويراحمد، گفت: به لحاظ منطقی حوزه ICT به طور کامل به همراه تمامی فعل و انفعالات و وظایف آن در بخش سایبری قرار می گیرد.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استان، گفت: به لحاظ منطقی حوزه ICT به طور کامل به همراه تمامی فعل و انفعالات و وظایف آن در بخش سایبری قرار می گیرد. وی بحث امنیت را مهمترین بخش حوزه سایبری برشمرد و افزود: اولین قدم در راستای امنیت را رعایت استاندارد های سایبری بیان نمود.

یاسر حسن پور با تاکید بر آثار نامطلوب مدیریت محوری، اظهارداشت: در خصوص امنیت فناوری و اطلاعات سند ISMS را داریم که برای تمام دستگاه ها لازم الاجرا است.

این مسئول گفت: گزارش وضعیت ICT استان به زودی منتشر خواهد شد که بخشی از آن بحث امنیت در این فضا هست که وضعیت ما در این حوزه را مشخص خواهد کرد.

حسن پور کمبود بودجه، کمبود نیروی انسانی، نبود قوانین الزام آور و سایر مشکلات را مهمترین مانع فرآروی اجرای تصمیمات حوزه سایبر و ICT بیان کرد و خاطر نشان کرد: ما براي اينكه سند ISMS را در دستگاه ها عملیاتی کنیم، تقریبا برای هر دستگاه 30 میلیون اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: در بحث تامین منابع و نیروی انسانی مورد نیاز باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حرکت علمی و کاربردی در زمینه تصمیمات قراگاه سایبری در حوزه درون دستگاهی به نحو هرچه مطلوبتر انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر