۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۲۵
استاندار كهگيلويه و بويراحمددر جلسه قرارگاه سايبري:
تاندار كهگيلويه و بويراحمد در جلسه قرارگاه سايبري استان با اشاره به اینکه نگاه توسعه ای و نگاه حفاظتی باید همگون و متوازن با هم حرکت نمایند، هرگونه عقب ماندگی در حوزه فناوری اطلاعات در عصر تکنولوژی را غیر قابل توجیه دانست.
مهدي صالحي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه قرارگاه سایبری استان، گفت: اینکه ما باید در بحث امنیت در حوزه فناوری اطلاعات کار و تلاش جدی کنیم شکی نیست، ولی پیش نیاز اطمینان بخش این مهم حرکت به سمت توسعه خصوصا در بخش های سرمایه ای و زیرساختی است

فرمانده قرارگاه پدافند سایبری استان با اشاره به اینکه نگاه توسعه ای و نگاه حفاظتی باید همگون و متوازن با هم حرکت نمایند، هرگونه عقب ماندگی در حوزه فناوری و اطلاعات در عصر تکنولوژی را غیر قابل توجیه دانست.

سید موسی خادمی، اظهار داشت: در حالی که در عصر تکنولوژی و فناوری های نوین باید اغلب خدمات به صورت شبکه ای انجام شود، ولی مشاهده میشود برخی مکاتبات و مبادلات ادارات هنوز بصورت دستی جابجا می شود و این یک اشکال جدی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید نمود: باید ضمن برنامه ریزی برای برخورداری سودمند از ساختار شبکه ای تکنولوژی و فناوری های جدید، با اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی مراقب آسیب های احتمالی باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه رسالت و ماموریت قرارگاه پدافند سایبری محدودیت سازی در عرصه فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین نیست، تصریح نمود: مدیران و کارشناسان دستگاه های استانی در حوزه توسعه و زیرساخت ها سایبری اقدامات جدی تری برای تسهیل خدمات ایمن به مردم ارایه دهند.

فرمانده قرارگاه سایبری استان با اشاره به اینکه هر دستورالعمل، مطلب یا موضوع ابلاغی باید راهنمای عملی و ضوابط صحیح و متقن به همراه داشته باشد، از اعضای قرارگاه سایبری خواست تا نظرات و دیدگاه های اصلاحی خود را جهت بازنگری سند سایبری استان به اداره کل پدافند غیرعامل اعلام نمایند.

خادمی در پایان گفت: اگر ما به فکر توسعه هستیم و دوست داریم کشور و استان ما از این لحاظ آباد و مجهز شود که قطعا همینطور است، تاکید می کنم اعضای اصلی در چنین جلساتی که جایگاه فرا دولتی دارند با مطالعه، اطلاعات کافی و دست پر شخصا حضور داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر