۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۲۹
با حضور 10 گردان برگزار شد
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و واکنش سریع سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی،جهانگیر انصاری امروز  با اشاره به برگزاری همایش گردان‌های بیت‌المقدس و نیروهای واکنش سریع سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: در این رزمایش در محل اردوگاه قدس این ناحیه برگزار شد 10 گردان از بسیجیان حضور داشتند.

وی افزود: این رزمایش با حضور 10 گردان و با اهدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و درگیری‌‌‌‌‌‌های احتمالی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: در این رزمایش موضوعات مهمی از جمله تیراندازی با سلاح سازمانی، عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌‌های احتمالی و مقابله با تک احتمالی به اجرا درآمد.

انصاری آموزش و اجرای عملیات‌های تأخیری، پدافند غیرعامل، راهپیمایی تاکتیکی ، کنترل معابر وصولی کوی وبرزن ،کمین و ضد کمین، تورهای ایست و بازرسی و دفاع از مراکز حساس را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش عنوان کرد.

 وی عنوان کرد: تقویت بنیه دفاعی بسیجیان، تداوم آموزش‌های ضروری و مستمر، افزایش توان جسمی و رزمی بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری رزمایش گردانهای بیت‌لمقدس در گچساران بود. 

انصاری در پایان یادآور شد: این رزمایش در روزهای در روز های 14و 15 اسفندماه جاری با هدف نمایش توان رزمی بسیج در اردوگاه قدس سپاه ناحیه گچساران برگزار شد. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر