۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۴۹۲
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سازمان پدافند غیرعامل ‌به دستاوردهای خوبی ‌در مقابل تهدیدات زیستی و پرتوی ‌رسیده است‌.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی،معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشورعصر سه شنبه در مراسم ‌برگزاری نخستین رزمایش پدافند غیر عامل که در بندر چابهار به محوریت اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با همکاری 17 ارگان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه تهدیدات رویکرد جدیدی به خود گرفته و دشمن با تمام توان به دنبال ضربه زدن از هر زاویه‎ای به کشور است.

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: دشمن برای ضربه زدن به بنادر و سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌های فراوانی دارد پس باید خیلی هوشمندانه عمل کنیم و ‌تهدیدات را بشناسیم و برای آن فکر کنیم و نقاط ضعف و قوت رابه خوبی بشناسیم.

 این مسئول با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با عمر کوتاهی که دارد به دستاوردهای خوبی رسیده و در مقابل تهدیدات زیستی و پرتوی به موفقیت‎های خوبی رسیده است، گفت:‌ با توجه به برگزاری این مانور در بندر چابهار باید به بندر چابهار بیشتر از گذشته توجه شود و سازمان پدافند غیر عامل در همه زمینه‌ها برای کمک و هم‌فکری آمادگی همه جانبه با نیروهای مسلح انجام می‎دهد زیرا معتقدیم باید از توان نیروهای مسلح به نحو احسن استفاده شود.

 وی تصریح کرد: برگزاری نخستین رزمایش در منطقه استراتژیک بندر چابهار به عنوان نقطه عطفی برای ورود به مسائل پدافند غیرعامل است زیرا توانستیم پایداری خودمان را افزایش دهیم و در مقابل سناریوها عکس‌العمل به موقع داشته باشیم.

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بنده از برگزاری این مانور و همایش طی دو روز دو نکته برداشت کردم، یکی هماهنگی بسیار خوب بین ارگان‎ها و نهادهای ذی‌ربط و سازمان‎های محلی بود‌ که مسئولان یک دل با تمام توان در عرصه حضور داشتند که این مهم‎ترین هدف همایش بود و نکته دیگر در این رزمایش عوامل امداد و نجات دریایی، اطفای حریق شناورها، عملیات نفوذ و خرابکاری و انواع تهدیداتی که ممکن بود تهدید حساب شود به نحو احسن با آن مقابله شد.

وی افزود: خوشبختانه این مانور با توجه به گستردگی کار و همزمانی دو مانور پدافند غیر عامل و جستجو و نجات دریای و مبارزه با آلودگی در پوشش هوایی، زمینی و دریایی با همکاری تمام ارگان‎ها مرتبط  به نحو احسن و با موفقیت پایان یافت. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر