۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۷۶
همایش یک روزه آموزشی پدافند غیرعامل فرماندهان بسیج ادارات کل استان مازندران در شرکت نفت منطقه ساری برگزارشد.
همایش آموزشی یک روزه پدافند غیرعامل  با شرکت  فرماندهان بسیج ادارات کل استان و مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران در سالن شرکت نفت منطقه ساری  برگزار گردید.



نبوی مدیرکل پدافند غیر عامل استان  در این همایش  به تبیین اهداف و سیاست های  پدافندغیرعامل پرداخت و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پدافند غیرعامل را مصون سازی  پیکره نظام دانست و  بر توجه جدی همه دستگاه های اجرایی به الزامات  و ضوابط پدافندغیر عامل و شناسایی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای آنها تاکید کرد.

در ادامه مهندس طالبی مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری  از انجام  اقدامات پدافند غیرعامل برای  دوگانه سازی سیستم های پشتیبانی وابسته این شرکت در سطح استان برای پایدارسازی خدمت به مردم خبر داد.



سرهنگ نوری رئیس سازمان بسیج کارمندان استان  ضمن برشمردن  اهمیت پدافندغیرعامل برگزاری این همایش را در راستای فرهنگ سازی خطیر  پدافند غیرعامل  و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بدنه دستگاه های اجرایی  دانست  و بر تداوم آن تاکید کرد.

حسینعلی محمدی و دکتر موسوی مدرسین این  همایش آموزشی نسبت به  تبیین اهداف  ، راهبردها ، حوزه های عملکرد  ، حوزه های اجرائی  ، تهدیدات و آسیب پذیری های موجود و راهکار های کاهش این آسیب ها پرداختند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر