۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۱۲
فرماندار سقز:
فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه پدافند غیر عامل یک اصل انکار ناپذیر است گفت: این امر، ارزان ترین و بهترین نوع دفاع است.
علی اکبر ورمقانی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل که 11 و 12 اسفند در سقز برگزار می شود افزود: دانش آموزان، مدیران و آینده سازان ایران اسلامی هستند و برگزاری برنامه هایی از جمله رزمایش ها در قالب پدافند غیرعامل، باعث توانمند سازی و هوشیاری آنان در برابر انواع تهدیدها خواهد شد.

وی با عنوان اینکه کشور ما همواره توسط دشمنان تهدید شده است گفت: پدافند غیرعامل باید در تمام طول سال مورد نظر مدیران و برنامه ریزان آموزشی و پژوهشی شهرستان باشد.

مظفر رستمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز نیز در این نشست گفت: این رزمایش با موضوع بمباران فرضی به صورت نمادین در دو مدرسه لاله های انقلاب و دبیرستان صداقت برگزار خواهد شد.

در این جلسه سردار ذبیح الله مالکی فرمانده سپاه شهرستان سقز هم با بیان اینکه امام راحل و رهبر فرزانه بر آمادگی مردم در برابر دشمنان همواره تاکید کرده اند افزود: آموزش برای آمادگی بسیجیان جهت حفظ امنیت در سطح شهرستان همواره در دستور کار بوده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر