۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۴۴
مدیركل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان گفت: شاخص های مبحث 21 مقررات ملی ساختمان تضمین كننده امنیت و رفاه عمومی مردم در مواقع اضطراری است.
جلسه هماهنگی و تبیین اهداف مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در بندرعباس با حضور مدیركل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان و كارشناسان دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.

سید عبدالمحمد سجادی مدیركل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان در این نشست به تشریح اهمیت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان مبتنی بر اجرای ضوابط پدافند غیر عامل و اجرای شاخص ها و چك لیست معماری و مهندسی سازه، تاسیسات برقی، تهویه مطبوع و تاسیسات مكانیكی و... مربوط به اماكن بزرگ عمومی و رده های مورد نظر مبحث فوق در امر ساختمان سازی و اماكن بزرگ شهری پرداخت.

وی ادامه داد: شاخص های این ماده كه انجام آنها تضمین كننده امنیت و رفاه عمومی مردم در مواقع اضطراری است باید در امر ساختمان سازی مورد توجه و عمل قرار گیرد و كاهش تلفات نیروهای انسانی و تداوم زندگی عادی آنها مورد نظر است.

در ادامه جلسه نیز كارشناسان مرتبط با این امر به بیان برخی پیشنهادات، گزارشات و مشكلات پیش آمده در این زمینه پرداختند كه مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز این جلسه در بر داشت كه به ادارات متولی اعلام شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر