۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۵۳
اولین دوره آموزش پدافند غیرعامل در سه سطح مدیران كل، کارشناسان و فراگيران دوره مربيگري پدافند غيرعامل براي اعضاي كارگروه هاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل به مدت هفت روز در محل ساختمان آموزش و پژوهش استانداري زنجان برگزار گرديد.

اولین دوره آموزش پدافند غیرعامل در سه سطح  مدیران كل، کارشناسان و فراگيران دوره مربيگري پدافند غيرعامل براي اعضاي كارگروه هاي تخصصي شوراي پدافند غيرعامل به مدت هفت روز در محل ساختمان آموزش و پژوهش استانداري زنجان برگزار گرديد.


در اولين روز برگزاري اين دوره آموزشي میرزایی‌ مدیرکل پدافند غیرعامل استان در حضور مدیران كل کارگروه‌های تخصصی 11 گانه شوراي پدافند غیرعامل استان ضمن عرض خیر مقدم و اشاره به اهمیت روزافزون و جایگاه ویژه موضوع پدافند غیرعامل در کشور به بیان ضرورت این دوره آموزشي و اهداف آن پرداخت.


وی بيان داشت این دوره در طی هفت روز آموزشی و به مدت 52 ساعت بصورت مجزا در سه سطح برای مدیران، کارشناسان و فراگیران دوره مربیگری پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود.


همچنين ميرزايي تأکید کرد که در صورت تأمین اعتبارهاي لازم، این دوره‌ها برای تعداد بیشتری از کارکنان دستگاه‌ها و در مراحل بعدی برای کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر