۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۱
اعمال تحریم ها از سوی دشمنان به کشورما، در واقع نوعی واکسینه شدن دربرابر فشارهای دشمن و فرصتی برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، رسول سنایی راد دوشنبه شب درهمایش هادیان سیاسی درجزیره بوموسی افزود: دشمن دربرابر مولفه های قدرت ما یک راهبرد ترکیبی تهدید، تحریم و طرح موضوع مذاکره را درپیش گرفته که درموضوع تحریم می توان با درایت ضمن پیگیری وتقویت راهکارهای مناسب برای مقابله با این ترفند، از آن فرصتی برای عبور از اقتصاد متکی به نفت و واردات ساخت.

وی درباره طرح شیطنت آلود موضوع مذاکره نیز اظهارکرد: رابطه با آمریکا تا زمانی که خوی آمریکا استکباری و سلطه گری و ایجاد فتنه است، مانند رابطه گرگ با میش بوده و ابتدایی ترین پیش شرط این رابطه آن است که نشانه های تغییر ماهیت به وضوح دیده شود.

این مسوول ادامه داد: درموضوع تهدید نیز که تنها مصرف روانی و تبلیغاتی برای دشمن دارد، قدرت و توان دفاعی و بازدارندگی ما به سطحی رسیده که دریک فضای جدی، حتی دشمن را از خیال و تصور تهاجم و تهدید آن هم از نوع نظامی با ما به وحشت می اندازد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه نیز دراین همایش به تحلیل جامعی از رویکرد جریانات مختلف سیاسی نسبت به مسائل جاری کشور و رخدادهای مهم پیش رو پرداخت.

سردار محمدحسین سپهر به استراتژی تهاجمی دشمن درحمله به ارکان نظام اشاره کرد و گفت: دشمن از مقطع پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حمله به سه رکن اصلی نظام از جمله شریعت، رهبری ومردم را به یک استراتژی تبدیل کرده و با اشکال مختلف و با بهره گیری ازتاکتیک های گوناگون، این استراتژی تهاجمی را استمرار بخشیده است.

وی بیان داشت: در این سالها، هر اقدامی که تقویت ولایت و رهبری و پیاده سازی شریعت و اتحاد میان مردم را درپی داشته، استکبار با تمام قوا به این اقدامات هجوم برده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه یادآورشد: اگر این میدان به درستی درک شود و بصیرت لازم نیز ایجاد گردد، فضای عملیاتی دشمن به شدت تنگ خواهد شد و تلاش های دشمن بیش از پیش ناکام می ماند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر