۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۵۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی :
جمیری: اگر از ساخت و ساز بناهای نامقاوم جلوگیری شود، هم در بحث پدافند عامل و هم پدافند غیر عامل در زمینه بروز سوانح برای منازل و اماکن مسکونی و غیر مسکونی می توانیم موفق باشیم.
«عبدالکریم جمیری» روز یکشنبه گفت: علاوه براین اگر برپایی نمایشگاه و یا نشان دادن تجهیزات در این زمینه موجب بالا رفتن سطح آگاهی مردم و افزایش دستاوردها می شود، این موضوع باید صورت پذیرد.

نماینده مردم بوشهر و گناوه در مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن توجه به امر ساخت و سازها، اظهار داشت: سازمان های مربوطه باید از ساخت بناهای بدون امنیت بالا در مواقع بحران، جلوگیری کنند.

وی افزود: اگر از ساخت و ساز بناهای نامقاوم جلوگیری شود، هم در بحث پدافند عامل و هم پدافند غیر عامل در زمینه بروز سوانح برای منازل و اماکن مسکونی و غیر مسکونی می توانیم موفق باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مدیران استانی و دستگاه های مربوطه باید با برنامه دقیق، درست و هماهنگ اقدامات لازم را برای پیشگیری، آموزش و مدیریت در مواقع خاص بروز بحران داشته باشند و مردم نیز باید از کارهای انجام شده آگاه و مطلع شوند که مسوولان چه برنامه ای برای رخدادهای طبیعی دارند.

جمیری در خصوص اهمیت موضوعات مدیریت بحران در سوانح طبیعی، تصریح کرد: کشور ما از نظر سوانح طبیعی در شرایطی است که در نقاط مختلف شاهد تهدیدات و اتفاقات و رخدادهایی از این دست هستیم و با توجه به تجربیات ما در این زمینه باید روز به روز با برنامه ریزی بهتر و هدفمند تری گام برداریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دربرابر همه رخدادها باید آمادگی کامل داشته باشیم و از تجربیات بدست آمده درس بگیریم.

وی همچنین درنظر گرفتن بودجه مناسب در زمینه مقابله با بحران را بدلیل حادثه خیز بودن کشور حائز اهمیت دانست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر