۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۳۳
در ديدار مسوول سازمان بسيج كارمندان استان قم با مديركل پدافند غير عامل استان قم مقرر شد در راستاي فرهنگ سازي و اطلاع رساني با همكاري و استفاده از ظرفيت هاي بسيج ادارات كه بيشتر شامل منابع انساني مومن و با انگيزه انقلابي مي باشد نسبت به آموزش و فرهنگ سازي پدافند غير عامل در جامعه و فضاي اداري استان قم اقدام گردد.

درديدار بوالحسني مسوول سازمان بسيج كارمندان استان با مديركل پدافند غير عامل استان rقم موضوع فرهنگ سازي و اطلاع رساني در حوزه پدافند غير عامل را در سطح جامعه و فضاي اداري استان بررسي كردند. متقيان گفت عليرغم اهميت و ضرورت پدافند غيرعامل در كاهش تهديدات و آسيب پذير ها به اين موضوع نگاه جدي نشده است و اطلاعات مردم و كاركنان اداري در اين زمينه كافي نمي باشد.



وي اشاره كرد بايد در بحث پدافند غير عامل فرهنگ سازي و اطلاع رساني شود. وي تصريح كرد مي توان با استفاده از ظرفيت هاي بسيج كه بيشتر شامل منابع انساني مومن با انگيزه انقلابي مي باشد با برگزاري رزمايش ها و دوره هاي آموزشي نسبت به آموزش و فرهنگ سازي در سطح جامعه و فضاي اداري استان اقدام كرد. مديركل پدافند غير عامل استان اظهار كرد با توجه به ويژگي بسيج كه در همه ي صحنه ها حضور دارد و با مردم مي باشد مي توان فرهنگ سازي خوبي كرد.

 وي گفت بايد در گام اول دستورالعمل اجرايي رزمايش ها و دوره هاي آموزشي تهيه شود و به بسيج ادارات استان اعلام شود و براساس آن با همكاري اداره كل پدافند غير عامل استان قم نسبت به برگزاري دوره هاي آموزشي و رزمايش ها اقدام شود. متقيان تاكيد كرد بايد از رسانه هاي استان قم در فرهنگ سازي و آموزش به خوبي استفاده شود. در اين جلسه جمعي از كارشناسان و مديران حضور داشتند.
منبع: اداره كل پدافند استان قم
       padafand.ghom.ir
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر