۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۳۱
در بازديد متقيان مدير كل پدافند غير عامل استان قم از پليس فتاي استان در راستاي پي گيري مسائل و موضوعات فضاي سايبري استان قم مقرر شد به منظور ايمن سازي و كاهش آسيب پذيري فضاي سايبري پليس فتاي استان با مطالعه و بررسي دقيق، تهديدها و فرصت هاي فضاي سايبري را احصاء و به اداره كل پدافند غير عامل استان قم اعلام نمايد.
مهدي متقيان مديركل پدافند غير عامل استان قم از پليس فتاي استان قم بازديد كرد و در جلسه اي با حضور محمد رضايي رئيس پليس فتاي استان قم و جمعي از كارشناسان موضوعات و مسائل پدافند غير عامل در حوزه سايبري را مطرح كرد.

 وي با بيان اينكه اداره كل پدافند غيرعامل در استان ها بر اساس منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) شكل گرفته است عنوان كرد حوزه فعاليت پدافند غير عامل وسيع و گسترده است. و به غير از حوزه سايبري حوزه هاي فرهنگي، زيستي، هسته اي، و حوزه هاي مختلف ديگري را در بر مي گيرد. وي اشاره كرد با توجه به رشد روز افزون تكنولوژي و استفاده از شبكه هاي مجازي دغدغه ما تاكيد بر ايمن سازي فضاي سايبري در استان قم است.

متقيان تصريح كرد به منظور كاهش تهديدات و آسيب پذيري ها در حوزه سايبري پي گيري مي كنيم تا با تشكيل جلسات كارشناسي با نخبگان حوزه سايبري و استفاده از نظرات آنها نسبت به تقويت زير ساخت هاي سايبري و ايمن سازي آن اقدام نماييم. در ادامه مديركل پدافند غير عامل استان قم خاطر نشان كرد پي گيري هاي انجام شده تا با توجه به پتانسيل ها و ظرفيت هاي استان اتاق فكر سايبري استان تشكيل گردد تا براي انجام موضوعات و مسايل سايبري استان كمك كننده باشد.

 وي گفت به منظور پي گيري و اقدام در خصوص موضوعات حوزه سايبري مقرر شد پليس فتاي استان قم با مطالعه و بررسي دقيق كليه تهديدها و فرصت هاي حوزه سايبري استان را شناسايي و احصائ نمايد و به اداره كل پدافند غير عامل استان قم ارسال نمايد.

منبع: سايت اداره كل پدافند غير عامل استان قم

       padafand.ghom.ir


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر