۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۲۲
سبحانی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: خانواده‌های استان بوشهر به امکانات پدافند غیرعامل مجهز می‌شوند.
نعمت‌الله سبحانی عصر شنبه در نشست با معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: پدافند غیرعامل زیرساخت حیاتی و اجتناب ناپذیر جامعه است که در صورت غفلت از آن، آسیب‌های جدی در مواقع تهدیدات و بحران‌ها با آسیب‌های جدی روبرو می‌شویم.

وی بر لزوم تلاش برای فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید داشته‌اند و لازم است که آمادگی مناسبی در زمینه مقابله با بحران‌ها ایجاد شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر با تاکید بر اینکه موفقیت پدافند غیر عامل بستگی به آگاهی جامعه هدف قبل از وقوع بحران دارد، اضافه کرد: مراحل اصلی موفقیت در پدافند غیر عامل اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش به جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: باید جوانان جامعه را در مقابل آسیب‌های مختلف از جمله فضای مجازی مطلع سازیم چرا که جامعه هدف در حمله سایبری بیشتر جوانان، دانشجویان و دانش آموزان هستند و باید آمادگی مناسبی در این اقشار ایجاد شود.

سبحانی با تاکید بر لزوم تشریح و تبیین فرهنگ پدافند غیرعامل برای کاهش آسیب‌ها در جامعه، خاطرنشان ساخت: رفتار شناسی و برنامه‌ریزی علمی در این زمینه مهم‌ترین رکن تحقق اهداف پدافند غیر عامل است.

وی با اشاره به اینکه با ابتکار استان بوشهر پدافند غیرعامل موضوع انشاء دانش‌آموزان سراسر کشور شد، اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت پدافند غیرعامل موضوع آموزش است که این موضوع برای گروه‌های مختلف مردمی باید اجرا شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر