۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۰۰
اداره کل پدافند غیر عامل استانداری مازندران
جلسه ادواری شورای مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در محل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری تشکیل گردید.

 جلسه ادواری  شورای مدیران  حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  در روز پنجشنبه مورخ 93/10/25 در محل اداره کل پدافند غیرعامل  استانداری  تشکیل گردید.

در این جلسه  نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل  به برخی از اقدامات  انجام شده در دی ماه سال جاری  از قبیل برگزاری  رزمایش مقابله با افت  فشار گاز  در شهرستان آمل  ، آموزش دهیاری های سطح استان  ، بازدید از مراکز ثقل  و مولدهای اضطراری ، صدور مجوز  برای  8 طرح دانشگاه علوم پزشکی بابل  در راستای بند الف  ماده 215 پیگیری استقرار اورژانس جاده ای در راه های مواصلاتی استان  و خانه های هلال احمر و مدیریت بحران روستایی اشاره  و همچنین بخشی از مشکلات  اداره کل را بیان نمود.

در این جلسه  یونسی  معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  و جانشین رئیس شورای پدافند غیر عامل استان ضمن تشکر از اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل  عنوان داشتند از همه مدیران حوزه معاونت سیاسی  100% راضی هستم  و نسبت به گذشته  از رشد خوبی برخوردار بودیم.

وی مدیران را به  بالا بردن سطح افزایش  امید در مردم ، روح وحدت و همدلی و جهت گیری جهت معیشت  مردم دعوت و خواستار ارائه راهکار و برنامه مناسب  از سوی مدیران  در جهت شادابی و ارتقاء وضع اقتصادی مردم شد.

جانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل  به بحث  نحوه استقرار صنعت در استان ، کشاورزی و همچنین مبارزه با  فساد که از مباحث  پدافند غیر عامل می باشد  پرداخت و از کلیه مدیران  خواست مشکلات حوزه کاري رابا آمار و اطلاعات  همراه با ارائه راه حل  ارائه کنند. در پایان معاون سیاسی و مدیران از قسمت های مختلف اداره کل بازدید بعمل آوردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر