۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۷۹
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی:
هاشمی‌مقدم: برای انجام مطالعات زیست محیطی، پدافند غیرعامل و بازنگری طرح فاضلاب شهرستان خوسف به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
مهدی هاشمی‌مقدم ظهر پنج‌شنبه در شورای مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شهرستان خوسف، اظهارکرد: برای تکمیل این پروژه به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به سفر فتاح؛ وزیر نیروی دولت دهم در چند سال گذشته به این شهرستان گفت: در جریان این سفر برای اجرای طرح فاضلاب شهرستان خوسف ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با بیان اینکه در اجرای طرح فاضلاب شهرستان خوسف باید ۵۵ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی احداث شود، گفت: با توجه به اینکه زمین شهرستان خوسف دارای لایه‌های سنگی بسیار سفت است باید این طرح اجرا شود.

هاشمی‌مقدم عنوان کرد: در چند سال گذشته طرح مطالعاتی فاضلاب شهرستان خوسف اجرا شده که با گذشت مدت زیادی از اجرای این طرح نیازمند بازنگری است.

وی افزود: برای انجام مطالعات زیست محیطی، پدافند غیرعامل و بازنگری طرح فاضلاب شهرستان خوسف به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

گفتنی است یکی از مصوبات امروز شورای مسکن خراسان جنوبی تعیین تکلیف ۵۹۰ میلیون تومان اعتبار طرح فاضلاب شهرستان خوسف بود که در این جلسه مقرر شد از این میزان ۲۰۰ میلیون تومان برای بازنگری طرح قبلی فاضلاب خوسف و مابقی اعتبار برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و هدایت آن بر اساس درصد پیشرفت فیزکی به شهرداری خوسف اختصاص یابد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر