۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۵۲
سردار جلالی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ،رسالت پدافند غیرعامل را بی اثر کردن اثر تهدیدات بر کشور دانست و برای مقابله با این تهدیدات به هشت محور و رویکرد جدید پدافند غیرعامل اشاره کرد.

سردار دکتر جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بهمراه تنی چند از معاونین شرکت کردند. در این جلسه سردار جلالی ضمن ارائه خبر تصویب اساسنامه سازمان توسط مقام معظم رهبری به گزارش رویکردی جدید پدافند غیر عامل پرداخت.

وی ضمن تعریف رابطه پدافند غیرعامل با تهدیدات در بیان رهبری رسالت پدافند غیرعامل را بی اثر کردن اثر تهدیدات بر کشور دانست.

جلالی افزود : تهدیدات به سه بخش تهدیدات مردم محور و تهدیدات سخت و تهدیدات فناوری محور تقسیم می شود و برای مقابله با این تهدیدات به هشت محور و رویکرد جدید پدافند غیرعامل اشاره کرد و از پدافند مردم محور،پدافند کالبدی و فنی مهندسی، پدافند عمومی، پدافند اقتصادی، پدافند سایبری، پدافند زیستی، پددافند پرتوی، پدافند شیمیایی و پدافند فرهنگی بعنوان رویکرد جدید سازمان پدافند غیرعامل کشور در برابر تهدیدات جدید نام برد.

در ادامه چند تن از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی به بیان دیدگاههای خود پرداختند و دکتر بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی ضمن جمع بندی از آمادگی کمیسیون برای دعوت از وزرا ذیربط در کمیسیون برای پاسخ به مشکلات و کاستی های پدافند غیرعامل در دستگاهها خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر