۰۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۶
استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان کرمانشاه با اهتمامی ویژه نهایت تلاش خود را در راه ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل به کار گیرند.
به گزارش پايداري ملي، سید‌دادوش هاشمی امروز ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل به تلاشگران این عرصه اظهار کرد: نامگذاری هفته پدافند غیرعامل به تایید مقام معظم رهبری نشان از عمق بینش و نگاه دقیق رهبری در مدیریت استراتژیک مسائل مهم کشور با در نظر داشتن ضرویات جهان امروز است.

هاشمی افزود: در این برهه از زمان که ملت شهیدپرور ایران با تمام وجود آماده جانفشانی در راه عزت و سربلندی میهن اسلامی است شاهد هجمه روزافزون نظام استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: تهدیدهای دشمنان ضرورت آمادگی روزافزون ملت را به منظور مقابله با خطرات احتمالی دشمنان کوردل بیش از پیش خاطرنشان می‌سازد.

استاندار کرماشاه بر مبنای آموزه‌های قرآنی بر لزوم بسیج همگانی در ارتقای سطح آمادگی همه جانبه ملت تأکید کرد و از مدیران استان خواست با اهتمامی ویژه نهایت تلاش خود را در راه ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل به کار گیرند. 

گفتنی است؛ سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه طی حکمی عبدالرضا حاجی‌علیانی را به عنوان سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استان منصوب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر