۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۹۳
مدیر کل اداره پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با بیش150 نفر از مدیران ، معلمان پرورشی و دفاعی آموزش و پرورش منطقه 2 تبریزدیدار کرد.

مدیر کل اداره پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در دیدار با بیش150 نفر از مدیران ، معلمان و کارکنان بسیجی آموزش و پرورش در دبیرستان فردوسی تبریز بر لزوم فرهنگ سازی و آموزش اصول و مفاهیم پدافند غیر عامل تاکید نمودند.





وی گفت : مقوله پدافند غیرعامل در 8آبان ماه 1382 در کشور مطرح شده و تحت عنوان اداره ای در کشور به نام سازمان پدافند غیرعامل تحت نظر ستاد کل نیروهای مسلح اداره می شود.

سردار جهانسری هدف اولیه و اصلی اداره کل پدافند غیر عامل را اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش اعلام کرده و گفت : مهمترین و اساسی ترین ماموریت ما فرهنگ سازی برای آموزش است.



مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ضمن تذکر به خانواده ها و شهروندان محترم ، درخواست کرد که بدون مطالعه و اطلاع کافی وارد شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های ارتباط جمعی نشوند،زیرا که هر لحظه امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی و مشکلات اخلاقی و فرهنگی برای جوانان متصور می باشد.



وی افزود با توجه به اینکه اين امر مهم كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري نیز قرار گرفته است بيان نمودندبا به کارگيري اصول و معيارهاي پدافند غيرعامل مي توان بهتکميل زنجيره دفاعي كشور کمکيموثر و قابل توجه نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر