۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۲
کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه کارگروه عمران و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: پدافند غیرعامل یکی از آیتم‌های ضروری اجرای هر پروژه براساس قانون و مسائل امنیتی است.

به گزارش پايداري ملي، وی با اشاره به تصویب سه پروژه راه و شهرسازی در این جلسه شامل پروژه‌های چهارخطه کردن راه‌های نیر سراب، اردبیل آستارا و مزرعه و سرخ‌آباد لوشان خاطرنشان کرد: مقرر شد اداره راه و شهرسازی با محیط زیست در این خصوص هماهنگ شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه آبرسانی به قشلاق سجهرود نیز در این جلسه مصوب شد، یادآور شد: قشلاق سجهرود در 86 کیلومتری خلخال در حوزه رودخانه قزل‌اوزن واقع شده است.

میرجعفریان قشلاق سجهرود را دارای 550 نفر جمعیت در قالب 105 خانوار توصیف کرد و افزود: مجوز لازم از محیط زیست به منظور تامین آبرسانی به این قشلاق از طریق رودخانه قزل‌اوزن اخذ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل آبرسانی به 15 قشلاق واقع در شهرستان پارس‌آباد در حوزه اصلاندوز را از دیگر پروژه‌های مصوب این جلسه عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه آب مورد نیاز انسان و دام‌ها را تامین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قشلاق اصلاندوز دارای 700 نفر جمعیت است، تصریح کرد: در حال حاضر طرح مطالعات آبرسانی به این قشلاق به پایان رسیده است.

‌در این جلسه پروژه‌های مربوط به آموزش و پرورش نیز به دلیل عدم حضور نماینده‌ای از این اداره کل از دستورالعمل این جلسه خارج و مقرر شد در جلسات آتی پیگیری و بررسی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر