۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی :
نماینده تهران در مجلس تأکید کرد نمایندگان جنبش به اصطلاح سبز با حضور در کنگره آمریکا از سناتورها درخواست تحریم ایران را مطرح کردند.
به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند اقتصادی ؛ مهرداد بذرپاش نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه  طی سخنانی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد فاطمیه (س) شاهین‌شهر اصفهان، اظهار داشت: در انتخابات 88 آن اتفاقاتی که نباید اتفاق می‌افتاد افتاد. زمانی که فتنه 88 در کشور کلید خورد رئیس جمهور آمریکا بعد از زمان کوتاهی اعلام کرد حکومت ایران نامشروع و ضد حقوق بشری است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در فتنه 88 سفارتخانه‌ها تبدیل به یگان‌های عملیاتی جاسوسی برای غربی‌ها شد، ادامه داد: بعد از مدتی که فتنه 88 فروکش کرد، بلافاصله وزیر امور خارجه آلمان در رسانه‌ها ظاهر شد و اظهار کرد که ما باید از طریق فشارهای اقتصادی مردم را در خیابان‌ها حفظ و حکومت جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از نمایندگان جنبش به اصطلاح سبز به‌نام محسن مخملباف طی رفت‌ و آمدهایی به کنگره آمریکا تقاضای تشدید تحریم‌ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی را کرد، اظهار داشت: این مسئله تبدیل به قطعنامه 1929 شورای امنیت و تصویب قانون تحریم‌های جامع علیه کشور ما شد.
به گزارش فارس، بذرپاش تصریح کرد: دلیل اینکه فشارهای بیشتر اقتصادی به کشور وارد شد،‌ این بود که یگان‌های عملیاتی جاسوسی غربی‌ها یعنی همان سفارتخانه‌ها و سران فتنه 88 در داخل، اطلاعات کشور را به بیگانگان فروختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر