۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۶۲

در راستای روند اجرائی سیاست های کلان نظام ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون پدافندغیرعامل و دستورالعمل های ابلاغی، با هدف کنترل تهدیدات متصور و به حداقل رساندن حوزه آسیب در شرایط بحران متعاقب برگزاری جلسات تخصصی، مانور میدانی پدافندغیرعامل در حوزه عملیاتی مخابرات استان با اهداف از پیش تعیین شده و در محدوده جغرافیایی مشخص اجرائی گردید.

در این عملیات روند شناسایی، رصد و اعمال مهندسی جایگزین شبکه آسیب دیده و امداد فوری توسط اکیپ های تخصصی امداد اضطراری و در نهایت برقراری مجدد ارتباط و بازگشت به حالت عادی در کوتاهترین زمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

این رزمایش با حضور معاون شبکه و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری(جانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل استان)، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری(رئیس کارگروه تخصصی علمی و فناوری شورای پدافندغیرعامل استان)، مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری، جانشین فرمانده قرارگاه استانی پدافند سایبری، فرماندهان نظامی و انتظامی(پلیس فتا) و مسئولین و رابطین کمیته های پدافندغیرعامل دستگاه های اجرائی ذیربط برگزار گردید.

در حاشیه برنامه رزمایش حاجی محمدی به تشریح برنامه ها و اقدامات بعمل آمده در حوزه فناوری و زیرساخت مخابرات کشور با اهداف پدافندغیرعامل و بحران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه استانی پدافند سایبری نیز با تشریح فضای سایبر در سطح جهانی و کشور و تهدیدات نوین و متصور این فضا در حوزه های مختلف(زیرساخت اقتصادی اجتماعی و ...) ضرورت الزامات، برنامه ریزی های تخصصی و مراقبت های فنی و بومی و اتخاذ تمهیدات همه جانبه برای امن سازی این فضا در استان متناسب با رشد فضای سایبری در جهان را مطرح و مورد تاکید قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر