۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۰۱
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:
اسلامی با اشاره به شرایط اقلیمی استان در زمستان، از آمادگی حداکثری مدیریت پدافند غیرعامل استان در مواجهه با شرایط بحرانی خبر داد.
فیروز خدایی در جلسه مدیریت بحران در شهرستان پارس‌آباد، با اشاره به این‌که 65 درصد انرژی گاز استان برای مصارف خانگی است، افزود: متاسفانه بیشترین سهم مصرف گاز دربخش خانگی بوده که فرهنگ‌سازی و مدیریت صحیح را می‌طلبد.

در ادامه نصیری فرماندار پارس‌آباد با یادآوری این‌که بخش دولتی بیشترین مصرف گاز طبیعی را دارد، اضافه کرد: دو گانه سوز شدن سیستم گرمایشی و نانوایی‌های استان ضروری است.

وی اضافه کرد: فرمانداری پارس آباد برای مواجهه نشدن با شرایط بحرانی تمامی تدابیر خود را با همکاری شرکت گاز بکار خواهد بست تا در فصل زمستان شاهد افت فشار گاز نباشد.

اسلامی مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل نیز با اشاره به شرایط اقلیمی استان در زمستان، از آمادگی حداکثری مدیریت پدافند غیرعامل استان در مواجهه با شرایط بحرانی خبر داد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا سند جامع و طرح منسجم پدافند غیرعامل را هرچه سریع‌تر تهیه و تدوین کنیم تا نسبت به عملیاتی کردن آن اقدامات جدی انجام شود.

وی با بیان این‌که بیش از هر زمان دیگری رعایت مقررات و ضوابط پدافند غیرعامل می‌تواند حرکتی موثر و راهگشا در این زمینه باشد، افزود: ما با تدوین سند جامع می‌کوشیم تا در یک برنامه کلی، موارد ضروری را مشخص و به مسئولان استانی متذکر شویم تا شاهد کمترین میزان تبعات ناشی از حوادث باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر