۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۸۹
نشست آموزشي پدافند غيرعامل در سالن جلسات اداره كل نوساري مدارس استان سيستان و بلوچستان با حضور مشاور استاندار و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان ، مديركل و معاونين و كارشناسان اداره كل نوسازي مدارس برگزار گرديد
نشست آموزشي پدافند غيرعامل در سالن جلسات اداره كل نوساري مدارس استان سيستان و بلوچستان با حضور مشاور استاندار و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان ، مديركل ، معاونين و كارشناسان اداره كل نوسازي مدارس برگزار گرديد .

پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد ، آقاي مهندس راشكي مديركل نوسازي مدارس به تشريح نقش و ارتباط پدافند غيرعامل با مقاوم سازي ساختمان مدارس به عنوان يكي از كاركردهاي نوسازي مدارس پرداختند .

در ادامه جهانتيغ مشاور استاندار و مديركل پدافند غيرعامل استان مطالبي را در راستاي تبيين مباني پدافند غيرعامل و ارتباط آن با مقوله هاي فني و مهندسي و لزوم مد نظر قرار دادن آن در زمان طراحي و ساخت سازه ها عنوان نمود .

در نهايت مراديان رئيس گروه طرح و اجرا اداره كل پدافند غيرعامل استان از طريق نمايش فيلم و اسلايد به توضيح مباني ، اصول و عملكرد هاي پدافند غيرعامل و نقش آن در حوزه هاي عمراني پرداخت .


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر